Friday, April 8, 2011

what should I do ?

Posted by alexandria91
Asslammualaik....


herm, hari dan malam yg sangad bosan bagi aku sejak2 ni. 
aku tatau lah kenapa aku boleh rasa macam ni jea.
apa yg aku buad , sume yg aku buad cam tak kena jea.
kenapa aek ?
hmm...
asek rasa tak sedap hati jea. 
benci. benci sebab terpaksa 'happy' kan diri ni.
biarlah sume tengok aku happy pada luaran..
tapi.... only ALLAH knows what i'm feeling..


rasa sepi, even banyak yg teman..
rasa tak biasa even banyak benda yg biasa dibuad..
rasa tertekan even hidup senang..
rasa cm tak dihargai !
rasa tak diperlukan !
semuanya aku nak rasa.
dan yg terpenting........
I feel really down :'(


mana dia ?
dia yg dulu take care aku
dia yg dulu selalu tanya khabar aku
dia yg dulu selalu risawkan aku
dia yg dulu selalu buad aku happy
dia yg dulu selalu buad aku ber-bunga2
mana perginya dia yg DULU ?


bee... yunk rindukan bee yg dulu..
bee yg penyayang...
bee yg amek berad pasal yunk...
bee yg sentiasa menjaga yunk...


if i'm gonna die tomorrow, i wish you can return to be my older bee even for a minutes before i die........


:'(


my wish are you.... 





0 comments:

 

sayangKUamir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei