Tuesday, March 1, 2011

cintaku selamanya.....

Posted by alexandria91
Bismillahirrahmanirrahimm..
hmm
malam yg menyedihkan untuk aku..
kenapa lah semua ni terjadi.
kenapa lah macam ni jadinya..
lain yg aku harapkan,
lain pulak yang jadi ..
aku cuma nak kebahagiaan,
sala ke ?
aku nak hidup aku macam pasangan lain..
bahagia , aman , tade pape masalah..
kadang2 aku jeles sangad
tengok kapels lain
hmm
bukan aku tak bahagia dengan bee..
aku bahagia sangad dengan dia..
tapi
mungkin ALLAH nak duga aku dengan dia..
aku akan  terus bersabar
aku akan sentiasa ada dengan dia.
aku takkan tinggalkan dia walaw apapun jadi..
aku tak kira macam mana keadaan dia sekalipun..
aku akan tetap ada untuk dia..
yg aku harapkan,
bee bole jujur..
tak kira lahh,
pasal kita or pasal ape jea..
kalau ada apa2 masalah..
kita boleh share,
kita bole solve sama2..
maaf kalau yunk ni merimaskan bee..
buad masalah bee maken bertambah..
yunk taknak papepun dari bee..
yunk just nak bee..
bagi yunk,
duit tak menjanjikan pape...
tapi yunk akan sentiasa sokong ape yg bee buad..
yunk nk jadi tulang rusuk bee..
yg selalu ada untuk melengkapi hidup bee,
selalu setia dengan apapun yg bee hadapi..
dan moga harapan yunk tu tercapai...
yunk nak kita bahagia macam dulu..
tanpa apa2 gangguan
tanpa apa2 masalah..
yunk rindu tyme tu...
bee tau kan...
apa yg yunk nk...
tapi kalau bee rasa bee nak tenangkan hati,
bee nak calm,
yunk boleh bagi masa..
sampai bee OKE balek cm dulu..
yunk akan tunggu bee...
macam dulu...
yunk takkan putus asa dan  kecewa..
sebab semangat yunk untuk bee..
takkan pernah padam..
yunk wat entry ni...
dengan hati yg penuh tak semangad.
mengenangkan diri awak..
mengenangkan kita..
kenapa kita mesti jauh hati
hanya disebabkan benda keduniaan ?
hm 
apa2 pun, yunk harapkan bee dapat pk
dengan cara matang..
ingat ALLAH tu sentiasa ada..
DIA takkan lalai terhadap hambanya..
setiap kejadian pasti ada hikmah disebaliknya..
percayakan ketentuan ALLAH
pasti bee takkan rasa kecewa dan jatuh..
ingat,ramai lagi yg sayangkan bee..
makayah , adek2 , ibuayah , 
dan terumanya ALLAH..
bee, ibu bagi yunk dok kat sini pun
sebab ada bee...
semalam yunk call ibu nanges2..
ibu pesan..
sabar, jangan cepat gelabah...
ni baru ujian kecik dpd ALLAH
nanti kalau da nikah ,
macam2 lagi benda yg akan jadi yg kita taktau..
tu pun kita kena hadapi bersama..
jadi.....
yunk taknak bee lemah..
sebab itu jugak kelemahan yunk...
bee kan kuat..
yunk tau...
so, tolong gunakan akal bee yg bijak tu
untuk menghadapi masalah dengan tenang...
AMIRUL HAKIM....
nama yg sangad bermakna...
yunk tau bee mesti boleh buad apa yg bee nak..
ingat bee...
ALLAH ada...
yunk pun akan setia bersama bee...
sebab......
CINTAKU SELAMANYA.....



**kita akan tetap bersama walaw apapun yg terjadi..
**bee ada yunk ada bee <3


0 comments:

 

sayangKUamir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei