Sunday, February 20, 2011

undang undang OHH undang undang !

Posted by alexandria91
bala-bala !
haaa... memang carik bala !
orang sume tenga serabudd nak final
aku saje je buad dunk.
HAHA
aku bukan tak study,
TAPI aku just nak release jap.
kalau asek mengadap buku jea 
bule tepu hotak aku ni dengan buku.
sesekali perlukan hiburan !
HAIH 
undang undang pulak petang ni !
takpe aku BOLEH ! kodd...
haha , alamak TER-ada kodd lah pulak !
aku da study sebaik mungkin ,
so sekarang aku hanya TAWAKAL sajaa.
'kita hanya mampu merancang, 
tapi segalanya ALLAH yg tentukan.
OKE lahh ,
aku dah hilang boring daa.
maw pi sambung study lagi !
yahhh !
now 11:30 am.
exam 2:30 pm.
hahh !
sempat lagi ni nak sumbat sumbat
yang sikit2 lagi ni.
huhu.
saje jea.
orite daa~ !





** OKE foe my hubby sorry TERlupa . wish me luck dear :)

0 comments:

 

sayangKUamir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei